Pekarna Grosuplje je tokrat s svojimi izdelki doprinesla k vzdušju na mednarodnem tekmovanju Business Hive, ki povezuje študente in podjetja. Business Hive je mednarodno crowdsourcing tekmovanje, ki ga je organiziralo Združenje Management Group. Med 31. marcem in 3. aprilom je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani več kot 60 mladih, inovativnih in ambicioznih študentov reševalo poslovne izzive slovenskih podjetij. Razdeljeni v skupine, so mladi razvijali celostne koncepte s katerimi bi izbrana podjetja premostila določeno težavo in optimizirala svoje poslovanje. Nove ideje in inovativne rešitve so letos pridobili Telekom Slovenije, Danfoss Trata in AMZS.
Pekarna Gorusplje je mladim snovalcem za lažje reševanje podjetniških zagat donirala pekovsko pecivo in predstavila nov izdelek na policah Mercator- Beljakovinski kruhek s kakavom.
Vsem sodelujočim želimo še naprej veliko podjetniškega zagona in učinkovitih poslovnih rešitev!